onsdag 18 februari 2009

Inspiration...

Surfar runt på lite sybloggar i jakt på inspiration. Jag vill fixa till en syhörna men måste ju plocka i ordning därinne först och skruva ihop det gamla köksbordet och komma på nån bra förvaring för alla tyger... Men ska strax iväg till jobbet och där ska jag nog sy. Funderar på att sy en minijacka. För jag har inte så mycket kvar av tyget jag vill sy en jacka i. Men vet inte om det räcker ens till en mini... Måste kolla på det. Sen håller jag på att sticka på ett par raggsockar med. Mitt första par. Luskade själv ut hur jag skulle sticka hälen och den blev kanske lite för lite böjd men men. Nästa gång fixar jag nog det =) Snyggare än andras hälar tycker i alla fall jag att det blev =)



Är dessutom sugen på att fota. Men måste ragga upp nån som vill fotas först...Kanske skulle passa på att ta lite snöbilder nu när det är snö för en gångs skull =)

Inga kommentarer: